Op deze pagina vind je antwoorden op vragen die Kerstpakkettenwinkel.nl regelmatig ontvangt. Staat jouw vraag en antwoord hier niet tussen? Neem dan contact met ons op via telefoonnummer 010 – 514 85 77 of mail naar: info@www.bekijk-website.nl. Wij helpen je graag verder.
Bestellen & betalen
Wanneer is het beste moment om mijn kerstpakketten bestellen?
Wij raden aan om je kerstpakketten zo vroeg mogelijk te bestellen. Dan heb je de meeste keus. In april/mei krijgen wij alles al binnen en in juli kun je altijd langskomen om onze showroom te bekijken.
Is er een minimale afname verplicht?
Bij ons maakt het niet uit of je nu een groot bedrijf hebt of een eenmanszaak bent; je kunt bij ons gratis een offerte laten maken en al vanaf € 15,- online kerstpakketten bestellen. Wel geldt er een minimale afname vanaf 10 stuks. Bij grote orders vanaf 50 stuks, hanteren wij scherpe basisprijzen en een staffelkorting.
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
De gehele bestelling kan direct betaald worden via iDeal. Ook kan je kiezen voor de optie; op factuur. Dan krijgt je na de bestelling binnen 5 werkdagen, de digitale factuur toegestuurd van Kerstpakkettenwinkel.nl.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Het is mogelijk om jouw bestelling te annuleren, mits deze nog niet door Kerstpakkettenwinkel.nl is verwerkt. Om de status van jouw bestelling op te vragen kan je contact met ons opnemen.
Kan ik mijn bestelling nog aanpassen?
Zolang je bestelling nog niet door Kerstpakkettenwinkel.nl is verwerkt, is het mogelijk om je bestelling aan te passen. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact met ons op.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Dat is mogelijk! Bij het plaatsen van een bestelling kun je een gewenste leverdatum aangeven. Wij mailen vervolgens een orderbevestiging, waarin de definitieve leverdatum wordt gecommuniceerd. Wij sturen je een e-mail op het moment dat de bestelling klaar staat voor afhalen.
Ik wil graag nog last minute kerstpakketten bij jullie bestellen hoe kan ik dit doen?
Lees de pagina last minute kerstcadeau bestellen om te zien hoe dit in zijn werk gaat.
Bezorging & levering
Welke bezorgmogelijkheden zijn er voor de kerstpakketten en relatiegeschenken?
Wij hebben 3 mogelijkheden om je kerstpakketten te laten bezorgen. Zo kunnen wij de kerstpakketten bij je op de zaak bezorgen, een particulier inzetten die de kerstpakketten en relatiegeschenken thuisbezorgt of de kerstpakketten versturen via PostNL of DPD.
Wat is jullie levertijd?
Dit is volledig afhankelijk van de afspraken die wij met elkaar maken. Je kunt bij het plaatsen van een bestelling altijd een gewenste leverdatum opgeven. Zo kun je in augustus al en bestelling plaatsen met een gewenste leverdatum op bijvoorbeeld 4 december.
Algemene vragen over onze kerstpakketten en relatiegeschenken
De pakketten die bij jullie staan voldoen niet helemaal aan mijn eisen. Bieden jullie ook maatwerk?
Bij Kerstpakkettenwinkel.nl is het altijd mogelijk om kerstpakketten zelf samen te stellen of om relatiegeschenken samen te stellen. Vul het formulier in op onze website en ontvang van ons gratis een vrijblijvende offerte.
Kan ik jullie kerstpakketten en relatiegeschenken ook laten personaliseren?
Dat kan zeker. Je kunt onder andere je logo laten bedrukken, graveren en branden. Lees hier alle mogelijkheden voor het personaliseren van kerstpakketten- en relatiegeschenken.
Verkopen jullie ook duurzame kerstpakketten?
Wij denken graag aan mens en milieu en daarom vinden wij duurzaamheid belangrijk. Daarnaast zien we dat steeds meer bedrijven hier ook belang inzien en daarom wordt ons assortiment met duurzame kerstpakketten ieder jaar uitgebreider.
Hoe worden de BTW-tarieven berekend?
Bij de meeste kerstpakketten en relatiegeschenken wordt gebruik gemaakt van twee verschillende BTW-tarieven. Voedingsmiddelen vallen onder 9% BTW en non-food producten onder 21% BTW. Deze splitsing kun je terugzien op je orderbevestiging en factuur.
Een product uit een kerstpakket is beschadigd of ontbreekt
Allereerst onze excuses. Wij vinden het erg vervelend dat je bestelling niet naar verwachting is aangekomen. Uiteraard zit er op al onze artikelen fabrieksgarantie. Stuur ons een mail of WhatsApp-bericht met daarin de vermelding van het gebrek met een foto onder vermelding van het ordernummer. Wij zullen binnen één werkdag reageren en laten weten hoe wij verder zullen handelen. Wil je geen gebruik maken van de fabrieksgarantie maar wel iemand spreken over een product in het pakket? Ook dan staan wij je graag te woord. Neem dan telefonisch of per mail contact met ons op.